en fråga till Er alla, är det någon som sett någon intressant sida om väskor som passar innanför vindskyddet....??
har kollat men inte hittat nå snygga ännu.... så hjälp till nu, hehe....
bra tips kan ju belönas......
Nu är säsongen på G igen.
Lufta era däck ofta och kör med hjärna å tänk.
Ses utefter vägarna å på träffar
Peo skrev:en fråga till Er alla, är det någon som sett någon intressant sida om väskor som passar innanför vindskyddet....??
Peo skrev:en fråga till Er alla, är det någon som sett någon intressant sida om väskor som passar innanför vindskyddet....??
Tänkte först svara, men jag brukar ju få lite hugg när jag kommenterar så uppenbara grejer... men släppte det, men så ramlar det in lite kommentarer i allafall... jag får väl svara då jag med... PEO min vän, det beror på hur stort vindskydd du har, men jag skulle tro att de flesta typer av väskor ryms i ett vindskydd, och en å annan ryggsäck, snygg tjej, kanot och fickplunta också. med lite tur så får du plats själv
---::: safeguard the environment, GO GReeN :::--- VTX 1300 R, VTR 1000 F, CRF 1100 Africa Twin
Här kommer ett seriöst förslag den här har jag köpt hos CruiserCustomizing. http://www.cruisercustomizing.com/hopne ... -H50-293BK Har kollat runt en hel del innan jag köpte denna, fins inte så många alternativ att välja på. Ett förslag är att prata med Micke på HaM - Design han syr väskor efter kundes önskemål, kostar troligen en del med du får en väska som är unik.
DSCN0730.JPG
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.