Jag har gått förbi mitt Roadhouse otaliga gånger....även passerat originalsystemet då och då....Nesse skrev:Minst 3... hur gör du XY?
Besiktnings-äsch...
Moderator: Geronimo
- XY
- Guru prospect
- VTX-modell: Tidigare VTX 1800C, 2006
Re: Besiktnings-äsch...
Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt
- Wheeler
- Adept
- VTX-modell: VTX 1800, 2005
Jag besiktigade också här om dagen med mitt VoH Bigshot på... eftet ett RENT H-VETE med att få ut insatserna (som förra ägaren klistrat fast) så proppade jag i två diskbollar i varje insats och gjorde fast dem, på inrådan både av folk här och även andra forum, så var det inga problem att besiktiga, blankt papper, stannade typ 100 m innan besiktningen och skruvade dit insatserna och samma sak när jag åkte hem igen. (:
Våga leva! Lev idag!
- Raffe Gbg
- Mästare
- VTX-modell: VTX 1300, 2008
Besiktad utan problem. Jag påpekade för besiktningsmannen att framdäcket är sprillans nytt, så det kan vara lite halt i blötan vid provkörningen. Jag såg det, svarade han. Och fortsatte medan han lyste med ficklampan in i ljuddämparna: Och insatserna är också nya? Ganska, svarade jag. Och sedan åkte jag hem med blankt papper.
Svart VTX 1300 R -08 med extra allt - nästan...
"Det är mycket bättre att vara glad"
"Det är mycket bättre att vara glad"
- Toolbox
- VTX-Shopen
- VTX-modell: vtx 1800 2002
- Kontakt:
men kära XY inte ska du behöva gå och titta på roadhouset jag köper det av dig så slipper du passera detXY skrev:Jag har gått förbi mitt Roadhouse otaliga gånger....även passerat originalsystemet då och då....Nesse skrev:Minst 3... hur gör du XY?![]()
/XY
-
Smokey
- Wannabe
- VTX-modell: VTX 1800, 2004
Jag ska besikta min 1800 nu med samma V&H och jag funderar på att testa diskbollar. Jag har quiet baffles på nu men de räcker ju inte så tanken är att ta bort dom, in med 2 bollar per pipa och sen på med quiet baffles och besikta. Vad tror ni om chanserna? På mina papper står det 97dB som gräns. Samma på hojen. Låter lågtWheeler skrev: ↑30 maj 2015, 15:57 Jag besiktigade också här om dagen med mitt VoH Bigshot på... eftet ett RENT H-VETE med att få ut insatserna (som förra ägaren klistrat fast) så proppade jag i två diskbollar i varje insats och gjorde fast dem, på inrådan både av folk här och även andra forum, så var det inga problem att besiktiga, blankt papper, stannade typ 100 m innan besiktningen och skruvade dit insatserna och samma sak när jag åkte hem igen. (: