Innehållet är i princip det samma, bara lite mer Rock'n Roll!...
Som ni ser har jag gjort en ny Header och en ny meny.
Forum och galleria öppnas nu på en egen sida, så att man får utnyttjat hela fönster-storleken.
Dowload-mappen är borta, men det som låg i den ligger nu i Gallerian i stället! (Alla filer i Gallerian har en Download-knapp under)
Den nya headern (bilden överst) leder alltid till startsidan när den klickas på.
Varje gång man kommer in på startsidan, eller uppdaterar den, visas en ny snygg VTX-bild!
Det är alltså ALLTID en "ny" startsida!
Just nu hämtas bilderna från albumet "Medlemmarnas snyggaste VTX-bilder 2005 t.o.m. 2011".
Nu är det upp till alla medlemmar att lägga upp sina flottaste bilder, och inte minst RÖSTA på de bilder man tycker är fina!
Det är klubbens "bildgrupp" som med hjälp av röstningen och i övrigt gott omdöme, avgör vilka bilder som får den äran av att pryda vår hemsida.
Så ladda upp och rösta!!
Ja vi har ju fått en ny Galleria!
Vi hoppas ALLA MEDLEMMAR använder sig av sitt eget Profil Album, och länkar till det under sin Forum-profil så vi får ett ansikte (och hoj) till nick-namnet här på forumet!
Förutom att länken blir synlig i medlemsprofilen, följer den också med under namnet i alla inlägg osv. (många har som ni kan se redan fått ett album och en länk till det)
Läs mer om Gallerian och hur det funkar i den här tråden!
Ps.)
JÄKLAR va mycke kul bilder det finns i denna klubben! (nästan 4000 i dag!)
Jag kan verkligen rekommendera att återuppleva dom på nytt i GALLERIAN!!
Hoppas att ni gillar det ni ser!
Nu ska jag gå tillbaka till ett mer "normalt" liv. Sova på natten, jobba på dagen, och kanske till och med prata lite med Sissel i bland!...
(Hoppas för faen att allt detta här funkar som det ska nu då!)
God Jul!
/Orre
Ps igen.)
Om ni tömmer er browsers cashe (ctrl+F5) och historik (ctrl+shift+delete) så ska allt visas korrekt sen.