har vi några som ansluter?
Klara för start
Cadde och Toolbox
Johansson och Viggen
Joe och Monika
//Lådan
Moderator: Leffe
MC skrev:Hallå där!
bra att veta vilka dagar ni åker, så man vet när man är säker ute på vägarna. Men vilka vägar åker ni, dom som går förbi Eskilstuna??
Kul å veta.
M C
Om det är torsdag du menar, så kan vi kanske mötas upp nånstansToolbox skrev:träffas vid Statoil Svampen för avfärd ca 10.00
Klara för start
Cadde och Toolbox
Johansson och viggen
//Lådan![]()
alba skrev:Om det är torsdag du menar, så kan vi kanske mötas upp nånstansToolbox skrev:träffas vid Statoil Svampen för avfärd ca 10.00
Klara för start
Cadde och Toolbox
Johansson och VIGGEN
//Lådan![]()
Vi tar förmodligen färjan över bråviken (innan Norrköpng)jag kanske måste förtydliga (från stockholm sett)
Varför fick Viggen liten bokstav :roll:
Fortfarande små bokstäver :roll:alba skrev:Om det är torsdag du menar, så kan vi kanske mötas upp nånstansToolbox skrev:träffas vid Statoil Svampen för avfärd ca 10.00
Klara för start
Cadde och Toolbox
Johansson och viggen
//Lådan![]()
Vi tar förmodligen färjan över bråviken (innan Norrköping)jag kanske måste förtydliga (från stockholm sett)
Varför fick Viggen liten bokstav :roll:
Glasskiosken menar jag ju, förlåt mej xyXY skrev:Ja, Alba..jag hör dig!
Det verkar hellugnt, att träffas i Söderköping alltså, vid glasståndet (du kanske vill stava det med tre s? så att det inte blir så fräckt, man vet ju aldrig med din fantasi)
/XY
Kommer du norr ifrån skall du svänga vänster vid statoilmacken, och släng en flukt till vänster efter 400 meter på den gatan så ser du kiosken.( jag har för mej att det är en kullerstensgata i slutet :roll: )birdie skrev:Boys and girls från Örebro och Stockholm!
Jag tar en "bandysväng" från Jönköping via Söderköping till Västervik. Möter upp senast kl 13.00 på torsdag vid "glasståndet/glasskiosken" (var det nu ligger) i Söderköping.
Kul med lite resesällskap!
/birdie